Klappat och klart!

Jepp jepp, för nu är jag antagen till litteraturvetenskap under våren!
Det ska bli så himla roligt, jag ser framemot det, verkligen. Facklitteratur kommer varvas med skönlitteratur och film under den första delkursen, de andra vet jag inte så mycket om än. Vi kommer iaf i första delkursen att fokusera på dramatik, alltså teater och så, så det ska bli riktigt riktigt spännande! Jag blir helt spattig bara jag tänker på det liksom ;) haha

Har iaf pluggat färdigt för idag, blev ungefär en sida på hemtentan och så det som skulle göras tills imorgon. Lite sämre än igår, men jag var ju faktiskt i skolan i tre timmar så det jämnade ut sig ;) ska dit imorgon med men blir nog inte så länge då och på fredag blir jag hemma hela dagen + att jag inte ska göra något ihelgen så jag har ett par dagar på mig att bli klar.

Nu ska vi åka till Ica Maxi, Andreas måste ha tomma skivor och jag måste ha kontanter tills imorgon för då får jag ta bussen, eftersom Andreas har sovmorgon ;) haha

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Vickyosv

Hejhej! Tack för titten, kanonfin blogg hördu!:) Och superkul med littvet - du kommer inte bli besviken, hoppas det också blir kanonlärare fast det är det nästan alltid på sånt. Grattis!



2009-01-08 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0