Jag är inte en fanatiker!

Jag är då alltså ett "Olafan" eller vad man skulle kunna kalla det. Jag gillar dock oftast inte ordet "fan" eftersom det är en förkortning av fanatiker och det betyder att man är besatt. Jag är inte besatt av Ola. Jag råkar gilla hans musik och hans härliga personlighet och haft turen att jag har fått två bästa kompisar som gillar honom lika mycket som mig vilket har gjort att vi har lagt ner tid och pengar på att åka runt i Sverige för att se honom på scen och träffa honom.
Mitt intresse för Ola har gjort att jag har träffat honom ca 110 gånger och stöttat honom i vått och torrt. Visst, det är inte en dans på rosor hela tiden. Flera gånger har jag blivit så jäkla besviken att jag har funderat på vad det är värt att hålla på såhär, men så har det kommit ett annat tillfälle då man blir så lycklig att man inte vet vart man ska ta vägen.

Många gånger har han fått mig att verkligen känna mig glad och lycklig bara genom ett par ord. Han har sagt så många fina och bra saker till mig,pernilla och moa att det känns som att jag drömmer när jag tänker på det. Ola är för mig en "vanlig" människa som har lyckats med en av sina drömmar, att få dela med sig av sin musik till så många andra människor.

Ett av de bästa jag har fått höra att Ola har sagt är det här:




Mickis skulle bara hälsa från oss liksom, så säger han sådär liksom. Han är så söt!

Mer om mina Olaäventyr finns att läsa på www.olasknasbollar.blogg.se och framöver kommer jag såklart skriva om dessa här också :)

Puss och kram!

PS: don't judge a book by it's cover. Det tycker jag stämmer bra in på just sånt här, bara för att man åker Sverige runt för en artist behöver man inte vara dum i huvudet. DS.


Kommentarer
Postat av: janni

Visst, han är skitsöt och hur gullig som helst det vet du att jag tycker. Men det känns som att han säger det dära till ALLA hans fans, så för mig betyder det inte ett skit när han säger så längre. För så himla många gånger han sagt så till mig och till folk som känner mig och hälsat från mig. Men det är skitgulligt att han säger så ändå. :)

2009-01-09 @ 11:21:49
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: janni

Sv: Ja, precis .. Jag sa inte att det var något fel på att ni/du tog åt dig av det!! Men eftersom detta är kommentarer så har jag väl rätt att kommentera det jag tycker? Eller? Om du inte vill att jag ska kommentera det jag tycker så säg det, då slutar jag kommentera och läsa helt..

2009-01-09 @ 11:36:28
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: janni

Sv: Nej och jag sa heller inte att du inte skulle ta åt dig av vad Ola sagt..! Jag sa bara att han säger det till alla och att det inte betyder något för MIG längre....

2009-01-09 @ 11:44:30
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0