Hemma!

japp,nu är jag hemma igen :) har precis käkat lunch, blev varma koppen,en morot,ett glas mjölk och vitlöksbröd,muuums! :)
Andreas är duktig som håller på och diskar nu, men jag lagar faktiskt maten sen så det går jämt upp ;)
Det gick rätt så bra med hemtentan iaf, nu har jag 2500 ord skrivna, har 1500 kvar, men det hinner jag imorgon och på söndag :) Nu ska jag faktiskt bara ta det lugnt, kolla på ett arkiv X avsnitt och sen top model 10.
Ikväll ska jag göra tacos till middag och sen ska jag se let's dance hade jag tänkt. Känns som en mysig och lugn kväll.
Hade bjudit hit Bella för och kolla på let's dance, men hon skulle hem till Norberg och jobba så vi får ta det nästa helg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är så trött att jag bara gäspar, sova middag vore kanske på sin plats ;) hahaha

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Gud så gott med tacos!! :) Lets dance blir det för mig med, spännande ;)

2009-01-09 @ 14:29:08
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0