Godmorgon godmorgon,hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör!

När jag var liten jobbade min pappa tre-skift, så var tredje vecka jobbade han natt och då kom han hem och sjöng den där låten när vi skulle vakna. Jag minns att man alltid kröp längre ner under täcket, eftersom man inte riktigt ville gå upp ur den sköna sängen.
Idag har jag faktiskt inga planer överhuvudtaget. Ska NJUTA av sista "jullovsdagen", för imorgon bär det av till Falun och då blir det att plugga varje dag nästa vecka. Det kommer inte direkt bli roligt, men jag får tänka att det endast är EN vecka jag kommer få plugga sönder mig, eftersom jag tagit det lugnt över julen och så.

Imorgon bär det då av hem till Falun. Är så svårt och veta vad som är vad, för både Fagersta och Falun känns som hem för mig, så det blir lite kluvet. Nåja, imorn runt 14 -15 tiden skulle jag rälna med att vi är hemma igen. Då ska vi packa upp och se till att det är ordning överallt, eftersom vi båda har några intensiva pluggdagar framför oss och det är lättare att plugga om det är ordning och reda. Sen blir det en tripp till ICAMAXI för att veckohandla och nu ska det bli nyttig mat, eftersom jag ska äta efter tallriksmodellen, så mycket frukt och grönsaker. Det är tråkigt bara att sånt är så himla dyrt och handla, men nu vill jag gå ner i vikt, så nu jääääklar. Ska sätta ihop en matlista också, är alltid mycket lättare och handla då och ingenting onödigt slinker med ner i vagnen.

Nej, allt prat om mat gjorde mig lite hungrig, så nu ska jag äta frukost! Ha en fin dag alla mina läsare så hörs vi lite senare :)

Puss och kram!


Hur gott såg inte det där ut? Imorgon blir det och göra en stooooor fruktsallad hemma helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Javisst kan ja göra det :)

Måste bara få igång mitt photoshop som inte fungerar just nu, men när de är i funktion hjälper jag dig jättegärna! :D

2009-01-04 @ 11:51:37
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Alex =)

Lycka till med dina nyårslöften, jag tror på dig! KRAM!

2009-01-04 @ 12:46:06
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0