God eftermiddag!

Jag råkade visst sova lite länge idag, runt halv tolv slog jag upp ögonen, men var ju uppe lite sent, så det var bara skönt att få sova en stund :)  Dock vaknade jag med halsont, vilket inte känns bra, men det var väl bara en tidsfråga innan Andreas skulle lyckas smitta mig ;)
Åkte iväg och veckohandlade direkt när vi hade vaknat också, för att ha det gjort liksom. Jag älskar att gå och handla, det är så himla mysigt! Dock skulle jag vilja köpa mycket mer än det vi köper, så jag får strikt hålla mig till listan.
Vi var hemma runt ett och då käkade vi frukost eller vad man nu ska kalla det ;) hahha,äggmackor med kaviar och en kopp jordgubbste,yummi!! Tittade även på vänner, världens grymmaste serie och det är rutin att vi tittar på den när vi äter, eftersom vi är bekväma och alltid käkar i vardagsrummet ;) haha

Nu ska jag kasta mig in i hemtentan,pedagogik i skogen är det jag ska skriva om idag. Jag återkommer senare med några fler inlägg!

Och Carin: jaa, Wallander - hämnden verkar riktigt bra, den måste ses! Kul att du läser också! :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: haha ja! ja tycker dom är klockrena xD

2009-01-11 @ 15:05:51
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Madde

näe ja såg inte det.. ja sa bara att det kändes som om det var menat till mig.. ja är inte sur eller ngt :)

2009-01-11 @ 15:43:45
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0