Fredag!

Godmorgon, eller är det förmiddag? Haha, skitsamma, hoppas ni mår bra iaf :)
Jag har precis ätit frukost, havgregrynsgröt med mjölk och russin, en kiwi och ett halvt glas med vanilj/päron yoghurt, riktigt mums :) Nu laddar jag för att åka till friskis och svettis, ska ta bussen som går 10:45, så jag är i stan 11:15, passet börjat 12, men jag vågar inte ta bussen som går senare, för då kanske jag inte hinner. Jag får sätta mig och plugga lite när jag kommer fram till gymmet så jag får någonting gjort iaf :)
Sen ska jag hem och laga mat och plugga lite till, det är väl ungefär planerna för idag. Ikväll är det ju let's dance som jag lätt ska se, tradtion på fredagskvällar ju ;)

nej,nu måste jag byta om så jag hinner, ha en bra dag :)

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja så äre säkert men det står så i min GI bok och ja har märkt själv att ja går ner fortare när ja går före frulle.. Äter man frukost före så bränner kroppen bort det först. om man går före frulle så tar den juh av det fett som redan finns på kroppen som bränsle :)

2009-01-30 @ 14:10:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0