Fredag - bästa dagen på hela veckan!

Japp,idag är det fredag! För att vara som mest produktiv så ska jag åka med Andreas till skolan och skriva på tentan där. Han går 9:30 - 12, så det känns som en lagom tid att vara i skolan :) Inatt har jag sovit dåligt igen :S jag vet inte vad det är, men det är endast EN natt på hela veckan, det är ganska irriterande. Idag är målet att skriva 2 sidor, då har jag sammanlagt 5 sidor av 8 som det ska vara. Imorgon skriver jag 2 sidor till och på söndag skriver jag 1 sida plus att finjusterar och fixar litteraturlista och innehållsförteckning. På måndag morgon ska den vara inlämnad  så det känns rätt så lugnt än iaf :)

När jag kommer hem idag ska jag nog inte plugga så mycket mer, fredagar för mig är rätt heliga. På eftermiddagarna ska man ta det lugnt och börja känna att helgen är på väg. Inte för att det kommer bli så mycket helg för mig eftersom jag måste plugga, men man kan ändå fixa rätt stämning ;)

nej,nu måste jag klä på mig och försöka få i mig en macka. Ha en bra förmiddag så hörs vi sen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

haha men helst :D jag lääääängtar :D

2009-01-09 @ 13:54:25
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0