Färdigpluggat!

japp,runt 12:30 var jag klar med det jag hade räknat med idag, och det gick bättre än förväntat faktiskt så det känns bra. Imorgon ska jag skriva om pedagogik i skogen, eventuellt sammanfatta, göra innehållsförteckning och litteraturlistan.
var nyss på en liten promenad också, skönt att få lite frisk luft och framförallt, röra på sig. Även om jag inte är ett dugg vältränad så känns det skönt att röra på sig. :)
Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och titta på några förhäxadavsnitt,eventuellt sova lite middag ;) hahaha,det är så himla skönt,I LOVE IT!

Ikväll är det körslaget och sen en wallanderfilm TV4+, okej jag har sett alla, men de är så bra att de tåls att ses igen ;)
Blir väl middag runt 7 också skulle jag gissa på, när Andreas är hemma från matchen mot Grängesberg, idag ska jag göra sötpotatis och morötter i ugn med fläskfilé,beasås och sallad, muuuums helt enkelt! Imorgon blir det dock köttbullar och makaroner, man måste ju variera sig lite ;) haha

Förresten,min nya frisyr, fyfan vad skön den är! Behöver knappt borsta igenom den när jag kommer ut ur duschen eller när jag vaknat (innan jag klippte mig tog det typ 10 minuter att reda ut mitt trollhår som Andreas kallade det) haha

Nej, nu ska jag titta på lite förhäxad, vi hörs!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: bambam

Team magnus och Team Erik i Körslaget dem rockar...

Men team hanna och team wells är ju sååå jäklarns bra dem också... nu kommer det bli så jävla svårt.

2009-01-10 @ 23:01:01
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0