Don't judge a book by it's cover baby.

Japp, jag vet att jag kanske inte är den mest populära människan i den här världen.
Jag är rätt högljudd, jag tar mycket plats och jag är inte rädd för att synas, något som i Sverige inte är helt aceptabelt.
Blondinbella brukar säga att Sverige är ett "mellanmjölksland" och jag håller med henne helt.
Man ska vara tyst, veta sin plats och inte höras eller synas för mycket. Varför egentligen?
Många har svårt för mig för att jag är så pass öppen, men gillar du inte mig, lägg inte energi på det jag gör då?
Att det finns folk som läser min blogg och kollar min bdb enbart för att de irriterar sig på mig är egentligen ganska skrattretande, men samtidigt lite uppskattande, jag gör så stort intryck på deras liv att de måste läsa min blogg och veta vad jag gör och sen försöka trycka ner mig med små kommentarer.
Min pappa har alltid lärt mig att inte slösa energi på sånt som inte ger något och han har så rätt, vill du kommentera anonymt, be my guest, men det kommer inte få mig att sluta skriva här och framförallt, inte sluta träffa Ola, som jag antar är ett av slutmålen med det hela.

Dusch nu, sen arkiv X :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle ju vara jättekul om du ville komma och kolla =) . Öspelen börjar 26e juni och slutar 4e juli, så har du vägarna förbi då så vet du att du har en given sovplats i Eckerö ;)

2009-01-11 @ 20:13:22
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0