Det rullar ju på

När jag kom till friskis och svettis så var det inte alls basgympa som jag trodde, utan det var ett aerobicspass på 45 minuter. Det var riktigt roligt, även om det var svårt att hänga med i svängarna ibland faktiskt! Men men, det löser sig väl när man har varit på det några gånger. Sen tog jag bussen hem, tog en kort promenad med Andreas och lagade mat, en liten portion korv och strips och en stor tallrik med sallad, mums! Sen har jag inte gjort så mycket mer känns det som, tittat på tv, pluggat lite och ätit kvällsmat, en bit lövbiff och en massa sallad och en liten klick beasås ;)
Nu kollar jag på lets dance och jag vet inte vem jag hejar på :O Jag gillar typ alla, utom Kitty, för hon är dryg.. Jag höll dock på att skratta ihjäl mig när David skulle slå Magnus i magen, det var min humor det! hahaha

Hittade precis DRÖMLÄGENHETEN på kopparstaden och nu MENAR jag drömlägenheten. En tvåa på 60 kvadrat, typ 400 meter från stan, med en hyra på 3500 :O den lägenheten vi var och kollade på igår var en tvåa på 64 kvadrat 2 kilometer från stan med hyra på 4900. Tänk om vi skulle kunna få den andra och sänka vår boendekostnad med 1400 kronor, det är sjuuukt mycket pengar! Det var två stora klädkamrar på den lägenheten också, då kan vi ta en varsin, vore så härligt! Åh, jag vill ha den! Men mest vill jag nu att Andreas ska ringa så jag kan berätta den härliga nyheten ;) Hahaha! Är inte ens säkert att vi har någon chans på den, men drömma är aldrig olagligt.. ;)



Nackdelen är väl att balkongen är vid sovrummet, men vad fan, jag vill ha den ändå! :)

Kommentarer
Postat av: jessicaviberg

svar: ååh tack så mycket!! :D :D

2009-01-30 @ 21:48:55
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Madde

fin lägenhet :)



men du, mäter du dig också? eller bara väger?

2009-01-31 @ 15:34:47
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0