Dålig uppdatering idag..

Jag skrev faktiskt ett inlägg imorse innan jag åkte till skolan, men det blev nåt fel så det försvann helt.
Inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt. Varmt har det varit och konstiga drömmar hade jag också så det var segt att vakna imorse.

Jag tog 8.30 bussen till skolan och var framme på stan vid 8:55, då gick jag in på Ica och köpte frukost, två bananer och en drickyoughurt. Sen tog jag bussen upp till Lugnet och gick till min grupp där vi satt och pratade om grupparbetet. Vid elva hade vi möte med Lena och hon tyckte allting verkade bra, vilket känns skönt! Dock blev jag lite sur då hon inte riktigt hade fixat alla uppgifter än, fast jag har legat på henne sen i november! jag blir så sur, men bara jag klarar den lekande människans hemtenta så får jag pengar iaf, även om extrapengarna från förra terminen skulle sitta fint, men jag hinner på något sätt, även om man kan bli lite sur. Träffade Anna Åhlander utanför skolan också, var riktigt trevligt, Andreas och hon har gått i samma klass hela hösten, men vi har inte lyckats springa på varandra, men bättre sent än aldrig heter det ju ;) hahaha
Sen tog jag bussen hem 12:15 och var hemma 12:45, då lagade jag lite lunch, en liten kycklingfilé, sallad, beasås och en macka med vitlökssmör,muums! Efter jag hade ätit satte jag mig ner och skrev om utvecklingspedagogik. Nu har jag ca 3,5 sida till hemtentan och imorgon åker jag med Andreas till skolan för att försöka skriva klart allting.

Just nu tittar jag på förhäxad, säsong 1. Var så himla längesen jag såg alla avsnitt, så jag kände att det var dags att börja om igen,mysigt.

Ska återvända till serien nu. Skriver nog om en film senare ikväll, tips inför helgen tänkte jag ;) hahaha

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer klara hemtentan galant ska du se! Du är så duktig!

Saknade imorse när jag vaknade och du inte skrivit något ;)

Miss you!

2009-01-08 @ 21:09:14
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0