Dålig bloggdag,I know.

Men jag kommer komma igång bättre från och med imorgon då min nya kurs startar :)
Fick tillbaka hemtentan om pedagogiska miljöer och fick en liten komplettering där som jag ska göra imorgon så jag får godkänt på den nån gång liksom. Så fort jag får godkänt på den så är det nog fritt fram med csn hoppas jag ;)
Idag har jag mest tittat på arkiv X, tror det blev 4 avsnitt xD
Gick till affären också,pratade lite med mamma i telefon då. Handlade lite grejer som behövdes, för jag och Andreas gjorde egen pizza idag, det blev riiiktigt gott fast vi glömde tomatpuré 8-)
Sen dess har jag bara kollat på förhäxad och spelat lite Heroes 3, så jääävla kul är det!

Var väl det jag hade och berätta, kommer bli bättre på att blogga i veckan. Mera om studietips, lite om artighet och väluppfostran och lite sånt där hade jag tänkt :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0