Böckerna!

Böckerna hade tydligen kommit till mataffären här, bara att de hade glömt att registrera just mitt paket. Men men,huvudsaken är att jag har fått de nu. Blir att plugga en del på tåget imorgon då, ser nästan framemot det att få låta hjärnan arbeta lite grann.
Tur att jag ringde mamma, det var nämligen hon som sa åt mig att gå iväg till affären och fråga :)

Nu till något annat. I oktober i år fick jag ett extrajobb via Manpower där jag skulle finnas till hands föruthyrning av växeltelefonister. Jag har inte hört något av min kontakt där sen dess, så jag försökte maila henne nyss, dock kom mailet bara tillbaka, alltså finns inte hennes mailadress på manpower längre.
Väldigt tråkigt, då jag gärna skulle jobba lite ibland, men men, man kan inte få allt.

Fick min lönespec. från seco idag också, jobbade där 5 dagar över jul och nyår. 3100 får jag ut efter skatt, det känns skönt att ha lite extrapengar att röra sig med. Nu ska allt bara lösa sig med csn så kommer det att kännas kanon med allting :D

Nu ska jag nog äta,spagetti och köttfärssås. Gjorde iordning den redan vid 2 eftersom Andreas skulle iväg på match till Rättvik, seriefinal blir det, synd att man inte kunde se den, men men.

Imorgon bär det av till sthlm :D Yeeey! Ska försöka åka förbi biblioteket innan och låna några skönlitterära böcker vi ska läsa, kändes onödigt att köpa dem. Böckerna jag fick idag var inte att leka med, en på 700 sidor och en på 500. Ska dock inte läsa dessa pärm till pärm, vilket känns skööönt!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAH omg ja som klagar över 250 sidor (a) hahahaha

2009-01-21 @ 19:36:19
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0