Beslutsångest..

Jag vet inte om jag vill börja på raggan ändå.. Alltså, det verkar roligt och så, men jag känner mig alldeles för feg att gå dit själv och så. Tror jag kör järnet på friskis och svettis istället, så imorgon vid lunch går jag på Bas gympa istället, lika bra att utnyttja terminskortet så bra det går liksom :)
Så idag blir det lägenhetsvisning runt 18, men innan det ska vi förbi skolan och låna lite böcker, ska även kolla om några böcker finns på biblioteket på stan :)

Hoppas ni har en bra torsdag iaf :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Så himla synd att vi bor så långt från varandra, annars hade ja lätt följt med o prövat! :D

2009-01-29 @ 16:17:19
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0