Aftonbladet viktklubb

Igår kväll jag gick med i aftonbladet viktklubb. Nu har jag verkligen bestämt mig, jag vill kunna känna mig bekväm i mina kläder och när jag går in i provrum, men framförallt så vill jag må bättre.

Jag ska kunna gå ner ca 1 kilo i veckan om jag följer deras sätt och detkommer jag göra, för nu vill jag verkligen! Om allt gåt som det ska så ska jag ha nått mitt mål till den 16:e juni, på syrrans födelsedag också allt ;)
Nej, men seriöst, jag är trött på det här nu. Att behöva stå framför spegeln och känna sig tjock och äcklig. Därför tar jag tag i det nu, har ju gymkort på friskis och svettis också, så det ska bli en hel del träning.

Jag SKA klara det, men jag vet att jag även kommer behöva peptalk när allting bara känns jobbigt, då får ni hjälpa mig!

Nu ska jag äta frukost, hårdmackor med kokt ägg, kaviar och lite vanilj/päron yoghurt innan jag åker till skolan. Går 10:30 - 15 idag, med lunch mellan 12-13. Då ska jag bege mig till skolans vanliga lokaler, eftersom jag ska vara på mediahuset, där ska jag äta lunch med Sofia som är uppe för att vara i skolan idag, så det ska bli mysigt :)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är lugnt, jag ska släpa dig till gymmet. ska fan inte träna själv :P Så får du köra efter mitt träningsschema också typ xD

2009-01-28 @ 14:02:18
Postat av: Deniesé

Det är bra Alex! (:

Ja finns här när de behövs peppning!

Själv känner jag samma sak, ja vill kunna trivas med mig själv o må bra så ja ska försöka köra på att gå ner 1 kg i veckan med. de dumma är att vi äger dock ingen våg xD haha

2009-01-28 @ 16:19:30
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Receptionisterna i Fagersta

Hej Alex !

Vi flickor i receptionen tänker på dig,!! Vi vet att du klarar detta med galans. Du är duktig !!!!

Kram från oss alla

2009-01-30 @ 10:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0