Vilse i lyriken.

Japp, kan man ju minst sagt säga att jag är. Hängde med bra under föreläsning när det handlade om diktanalysen, men när det kom till verslära så kändes det som jag gick åt heelt fel håll! Haha, men men, det klarnar nog om ett tag. Kommer säkert bli kul då vi ska skriva egna dikter om någon vecka :)

Pratade med pappa i telefon för ett tag sen, han och Amanda (min minsta lillasyster) är i sthlm för min kusin Fredrik har ett band som spelar in låtar där. Bandet har självaste Howlin Pelle och Nicholaus Arson från The Hives som hjälper dem med låtarna och sånt där, riktigt roligt tycker jag! Fredrik sjunger otroligt bra, så jag håller tummarna för att det ska gå bra med det här bandet! :D

Nu ska jag väl ta en liten promenad, sen träna framför en träningsdvd och sen gå inför städningen. Måste eventuellt försöka analysera någon dikt ikväll, får kanske försöka göra det till let's dance.

Ska handla lite också, ikväll blir det kycklingfilé med wokgrönsaker och bearneisesås (stavning?) och sen ska jag köpa lite choklad också. Det är rätt så få kalorier i det jag har hitills idag, så jag kan kosta på mig något sött :D Speciellt när jag ska träna också :)


www.glife.se/ola - glöm inte bort den nu ;)

Bild från sommarkrysset 2006, vilken dag alltså! <3 så himla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0