Onsdag!

Godmorgon :D

Vid halv nio, typ när Andreas åkte till skolan bestämde jag mig för att kliva upp, allt för att inte sova bort hela dagen ;) Ska plugga en stund snart och så ska jag till skolan till klockan 14. Slutar 17, liiite drygt. Blir och stressa hem, äta och sen iväg på dansen. Börjar egentligen inte förns 14 imorgon i skolan heller, men jag måste dit och jobba med redovisningen jag ska göra, så åker nog så jag är i skolan till typ 12. Ska äta frukost om en stund också, havregrynsgröt med solrosfrön och russin i och ett ägg. Brukar oftast äta gröten med lite hallonsylt eftersom det är färre kalorier än i solrosfröna, men den tog slut igår, så då får man helt enkelt improvisera ;) haha

Hoppas ni får en bra onsdag!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Lycka till med pluggandet! :)

DU får ha en bra dag !

2009-02-18 @ 09:42:17
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0