Onsdag

Godmorgon eller god förmiddag kanske man säger efter klockan 10?
Nåväl, vaken är jag iaf och ska plugga lite idag, ska läsa om mellankrigstiden och en pjäs som heter jeppe på berget. Ikväll ska jag och träna också, blir ensam eftersom Bella har fått feber, stackarn.
Hade riktigt svårt och sova igår och det berodde nog på att jag inte rörde något på mig, jag ska se till så jag går ut och går de dagarna jag bara är hemma så jag kan sova sen på kvällen.
Snart dags för frukost då, har hittat en form av frukost som verkligen passar mig. Jag ska äta ungefär 325 kalorier till frukost, den här blir ungefär 340, men idag lyxar jag till det med oboy också, så det blir lite mer, men då äter jag ingen lunch istället utan det blir mat innan jag tränar och sen nåt litet mellanmål efter träningen, då har jag ätit lagom mycket kalorier.
Till frukost blir det alltså: en tallrik vanilj/päron yoghurt med en portion frosties, ett ägg och en kiwi. Det är riktigt mums!

Nej,nu ska jag nog gå och väcka Andreas. Vi hörs senare idag!

Puss och kram!



haha,så gammal bild! Från örebro 1:a mars 2006, Darin tog min ros, då kan man snacka om fjortisskrik 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0