Nya tag!

Jepp, måste komma igång med bloggen igen, jag älskar ju att skriva och dela med mig!

Idag ska jag plugga, ta hand om tvätten och ta en promenad. Väldigt glamoröst ;) Haha, blir även en liten tripp till Ica Maxi, måste handla lite. Ska göra köttbullar, potatis och brunsås ikväll, muuums! Skulle egentligen behöva åka till skolan ett par timmar idag och plugga, men jag åker lite tidigare imorgon istället, så kan jag läsa det jag har hemma idag. Är rätt less på att bo såhär långt ifrån stan och skolan, man drar sig liksom för att åka in.

Idag har jag namnsdag också, Alexandra är ett jättefint namn, tack mamma och pappa för att ni gav mig det ;)

Dags för frukost och ett förhäxad avsnitt innan jag börjar med plugget.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0