Lyckat, Alex, lyckat!

jag gick till affären, plockade på det jag skulle handla, wokgrönsaker, beasås, lite godis och så. När jag kom fram till kassan så insåg jag att jag bara hade icakortet med mig, vilket gjorde att jag inte kunde betala xD hahaha, så jag fick plocka tillbaka allting och gå hem och hämta rätt kort. Det är såå typiskt mig, men nu fick jag en extra promenad också, så det var skönt ;)

Har precis sagt hej då till Andreas också.. Kommer bli tomt utan honom, men Jessan kommer ju imorgon och när hon har åkt kommer Amanda, så det blir nice! :D En vecka går också fortare än man tror och det blir så mysigt när han kommer hem igen ;)

Matlagning på G nu, är riktigt hungrig så det ska bli gott :D

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Haha va klantigt, de låter som om de vore jag x)

2009-02-20 @ 18:26:59
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0