Jag ligger lite efter här känner jag..

Blogg motivationen har inte varit så himla bra sen jag kom hem från gbg, har varit ganska trött och så. Har inte gjort så mycket speciellt heller egentligen, skrev en liten hemtenta i måndags och så har jag pluggat lite grann både idag och igår. Har inte tränat något, men ska iväg och dansa ikväll iaf, ska bli riktigt rooooooligt, längtar :D :D

Jaa, har väl inte så himla mycket annat och säga egentligen, men ska bli bättre på att blogga ofta nu :D

Puss och kram!



jag saknar er! vill ut på äventyr NU!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Hejhej.

Jag har nu utmanat dig till att utmana 6 andra att göra något gott för någon.. Tex skänka pengar eller saker till något ändamål. Det behöver inte vara något stort..

Läs mer på min blogg.. Det är väl lugnt att jag utmanar dig? Annars så skriver jag dit någon annan.

Hoppas du antar utmaningen. =)



Antingen länkar du till mitt inlägg och utmanar sex andra eller så klistrar du in texten i din blogg, eller något. =)

http://dendarjenny.blogg.se/2009/february/utkast.html#comment



Kram :)

2009-02-14 @ 15:09:58
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Anonym

då säger vi att du har gjort den :)

2009-02-14 @ 16:50:23
Postat av: Deniesé

Haha, well then I might be en morgon och kväll människa eftersom ja orkar med båda ;)

2009-02-16 @ 13:14:02
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0