Absurt.

Det var det vi diskuterade idag i studiegruppen och på seminariet. Det gick så långt att jag själv började känna att jag levde i en absurd verklighet! Haha, men nu är det gjort iaf. Fick tillbaka hemtentan vi gjorde förra veckan och jag klarade den :D Trodde jag inte om man säger så! Tyckte jag bara svamlade, men det var skönt att jag inte behövde komplettera iaf :D

Tog bussen hem, segt som vanligt, men upptäckte en ny bra låt som jag hade inlagd på mobilen, från Lady Gagas album, länkar den lite senare :) När jag kom hem så blev det matlagning, räksallad med pasta och kokt ägg med lättmajonäs, såå himla gott! Blev en kiwi till efterrätt också, typ min favoritfrukt.

Nu ska jag slappa i typ en timme innan Andreas ska skjussa in mig till stan, för idag ska det dansas! :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0