Tisdag

Hoppas ni mår bra :)
Vaknade vid 8:30 idag, men tog mig inte ur sängen förns 9, jag var så sjuukt trött! Då blev det frukost och sen var det dags för mig och Andreas att bege oss till Ica Maxi för veckohandling.  Var så himla skönt och handla den tiden, klockan var typ 10:30, inte alls mycket folk, jag gillar :D Sen när vi kom hem, gav vi oss ut på en powerwalk, ca 50 minuter, härligt härligt :D Blev plugg så fort vi satte fötterna innanför dörren och sen lunch, korv med bröd.. Haha!

Nu sitter jag här, ska ta det lugnt en stund innan jag ska leta fram en text jag ska läsa upp på seminariet på torsdag, funderar på något ur någon twilightbok :) Klockan 16 är det Gossip Girl på femman och klockan 17 är det project runway på trean, så det ska jag bänka mig för!

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0