I'm back.. for good!

Japp japp, höstterminen har börjat och jag är så galet taggad inför allt! Att plugga, att lära mig nya saker, att åka ut på alla mina resor, att träna och äta rätt och framförallt, att BLOGGA! Japp, ni läste rätt, jag ska verkligen börja blogga nu.
Jag älskar ju att skriva och just nu läser jag en kurs på 7,5 poäng på högskolan som heter text och tal, så då kan jag ju få gratis träning genom att blogga :)

Idag släpade jag mig upp ur sängen sjuukt tidigt, 8:30.. Haha, har ju så gott som haft sommarlov hela sommaren, så det där med tidiga mornar är inte direkt min grej. Åt frukost med Andreas, sen pluggade jag ett tag innan det blev en powerwalk, gaalet skönt, jag känner mig som en människa igen ;) Haha, sen blev det en dusch och en sväng till affären. Nu börjar det närma sig lunchdags, köpte en grillskiva och ska göra lite sallad till, muuuumms :D

Återkommer under eftermiddagen/kvällen igen med flera inlägg, hoppas jag har några trogna läsare kvar sen sist jag bloggade ;)

PUSS


Charmig bild va? ;) Tagen i Avesta 14/8 - sjuuuuuuukt bra dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0