Dålig uppdatering, I know!

Men har inte orkat/haft tid ;)

Bloggar om Diggiloo i etuna och båstad senare, nu ska jag ta den senaste veckan! :D

Onsdag: Åkte hem till Fagersta. I Avesta fick jag ett sms från Mickis, som undrade lite vad jag skulle göra på lördag kväll, ingenting planerat hade jag, så då fick jag frågan om jag kunde ställa upp i sommarkrysset som "Sveriges värsta sångare", jag tvekade lite, men sen insåg jag att en sån här chans inte kommer ofta, så jag och Pernilla bestämde oss för att ställa upp! När jag väl anlände till Fagersta åkte jag och pappa ut till Sundbo där min farbror har stuga för att pappa och Krister (min farbror alltså) skulle kolla lite mått och sånt eftersom det ska byggas hus där. Jag pratade dock mest med Pernilla i telefon medans jag gick med fötterna i vattnet, galet skönt! Sen åkte vi hem, hämtade Andréa och bytte om innan vi åkte ner till Järnvägskrogen för att äta. Det var riktigt mums iaf. Sen åkte vi vidare till min morbror och hans nya tjej ute på landet bland alla hennes hästar, mysigt! Sen blev det hem igen och packa det allra sista innan jag gick och la mig för att fösöka sova eftersom jag skulle upp 3:35..

Torsdag: Bloggar om det i knasbollsbloggen lite senare :) Vi var på Åland iaf, så mycket kan jag säga :D

Fredag: Vi lämnade Åland tidigt på morgonen, Emelie körde ner oss till hamnen iaf, mycket snällt! Tack för allt under vistelsen hos dig, mycket uppskattat! Var väldigt lite folk på båten, vi softade ute först, sen gick vi och käkade frukostbuffé, mycket gott! Framme i Grisslehamn var bussen värsta sen, men vi hade trevligt ändå! Bussen var halvfull in till sthlm sen, riktigt skönt det med. Vi rimmade en del.. Haha, något vi ÄGER på! Framme i sthlm sprang vi och bytte om innan Adam ringde och frågade vart vi var, eftersom vi skulle träffa honom. Vi låste in våra väskor och sen gick vi och mötte Adam, han är så jäävla bra! Vi gick bort till söder och satte oss vid Sandys och käkade lite, riktigt härligt. Sen knallade vi tillbaka till t-centralen och tog tunnelbanan med Adam en bit innan han hoppade av och vi åkte tillbaka till t-centralen och satt och väntade ett tag. Moa åkte vid 16:50 och jag och Pernilla åkte 18:06, liite segt och vänta,men det gick braaa :D
I västerås hämtade Pernillas mamma och hennes bror oss och så bar det av mot stallet. Höll på att skratta ihjäl oss i bilen "men tosse dååååå" HAHA, så jäääävla roligt och heeelt internt! HAHA
Hemma hos Pernilla kollade vi igenom bilderna och allt från diggiloo, hel niiiice :D Sen käkade vi, fast jag var inte ett dugg hungrig :O väldigt konstigt. Sen valde vi ut massa bilder att framkalla och sen sov vi faktiskt :D

Lördag: Pernilla gick upp galet tidigt och åkte till stallet, jag stannade kvar hemma hos henne och sov! Hehehe. Sen kom Pernilla hem, då gjorde vi oss iordning innan vi åkte till västerås för att ta tåget till sthlm. Var gaaalet mycket folk på tåget, men vi hittade platser brevid varann iaf och satt och pratade om hur dåliga vi är på teknikprylar, några killar brevid oss fick sig ett gott skratt! Haha. Framme i sthlm tog vi bussen till Grönan och kilade iväg till allmänna gränd där vi stod på gästlistan och vi fick även våran VIP-PASS. Darin kom samtidigt också, men vi ville inte störa, så vi tog våra pass, pratade lite med Adam innan vi gick in och hälsade på Paula och sen satte vi oss för att kolla när Darin repade. Adam satt och log hela tiden och vinkade, han är så bra! Efter det åkte vi berg och dalbanan med Paula :) Sen tänkte vi åka vikingaskeppet, men det är ju borttaget nu, så istället bytte vi abbonemang på våra mobiler, en riktig rolig försäljare som kallade mig för "Hell-Man" hela tiden xD hahaha, efter det ringde Adam och frågade om vi skulle åka någon karusell, det blev berg och dalbanan ÄNNU en gång, härligt värre! Sen blev det mat, träffade bästa Hanna då också, nice :D Sen genrep och sen riktiga sändingen. Fick först byta platser till typ 7:e raden, lite trist, men sen blev det ledigt på första raden, så då satte vi oss där, Sabina joinade oss också, härligt värre! :D Sen började allt, nice väder hela tiden och Darin är så sjuuuuuuuukt duktig!
När allt var slut så hängde vi backstage en stund medans vi väntade på Adam, sen blev det massvis av karuseller: slänggungan, popexpressen, extreme, berg och dalbanan, kvasten och faktiskt: INSANE!!!! Jag är fan i chock, JAG åkte insane! Pernilla ville inte, även fast jag drog och drog i henne :( HAHA, så det blev jag och Adam som åkte den. Snacka om ångest innan vi väl åkte iväg, HAHA; men nu är det gjort iaf! Den var inte så illa som jag trodde, jäävligt rolig faktiskt. Blir massvis av karuseller när Ola ska på sommarkrysset 5:e september också, härligt :D

Sen stängde grönan, så vi tog en promenad in mot stan, jag, pernilla och adam. Stannade vi mc donalds vid kungsan och köpte mat och sen satte vi oss ute och pratade i en evighet typ. Vid 1:45 drog vi oss mot tunnelbanan och väntade till typ 2:10 när dom gick. Då sa vi hej då till Adam innan vi hoppade på våran linje hem till Sabina. Väl där blev det sömn i ett par timmar innan vi åkte hem igen.

Jääävligt bra dagar har det varit! Ska blogga om Åland i knasbollsbloggen någon dag framöver!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hihi, visst är det:) Har inte så mycket och skriva om när jag är sjuk bara :(



Allt bra med dig? Känns som att vi kommer ses en del i höst:)

2009-08-24 @ 10:27:10
URL: http://mickisdiary.blogg.se/
Postat av: Mickis

Varför var du skeptisk till det?

Ja det är det verkligen, det finns någon för alla :)

Har din helg varit bra?

2009-08-24 @ 13:47:30
URL: http://mickisdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0